zaawansowane Wsparcie techniczne – Co
Często zastanawiam się, jaka jest różnica w rodzajach wsparcia oferowanych przez firmę Autodesk. Wychodząc na przeciw, tutaj są krótkie i zwięzłe, co można uzyskać za pomocą rozszerzonej wersji ramy nośnej.
Pomoc Advanced to zaawansowana pomoc jest dostępna tylko dla abonentów. I NBSP; zapewnia globalny nieograniczone wsparcie telefoniczne, priorytet, jeden-na-jeden, który zapewni specjalistów Autodesk
.Co dostanę?
- nieograniczone wsparcie telefoniczne 24 x 5 w języku angielskim
- wsparcie telefoniczne w wielu językach lokalnych w godzinach pracy;
- kontakt osób w pozycji
- Remote Desktop Help
- Dostęp do forum wsparcia moderowana społeczność online Autodesk
- możliwość wysyłania pytań wniosek online
- Dostęp do automatycznych aktualizacji (e-mail) i możliwość odpowiedzi na pytania
- Dostęp do transmisji internetowych edukacyjnych wyłącznie dla abonentów
- Wsparcie interfejsów programowania aplikacji (API) dostępu
- pełne wsparcie podstawowe
Pomoc podstawowa wynosi:
- instalacja i usterek;
- baza wiedzy samouczki online, filmy szkoleniowe i techniczne rozwiązania Autodesk
- Pomoc dla WWW;
- Wsparcie na forum społeczności.
Źródło: Autodesk PCC Polska