Mistrz firma 3D zrobione a & nbsp interesujący projekt i wykonanie prototypu układu dolotowego powietrza dolotowego zimno samochodu Honda słońca. że dla tego typu samochodu nie jest w sprzedaży tych stron, nie było możliwe gromadzenie w element istnieje, a cała koncepcja została opracowana i wyprodukowana w domu przy użyciu skanera Eva Artec 3D ZW3D CAD / CAM drukarki Up 3D! 3D .
Pierwszy krok był konieczny zdigitalizowanych kawałków samochodu, w naszym przypadku był przedni zderzak. Proces ten został przeprowadzony za pomocą skanera 3D Artec Eva. Skaner ten jest białe światło skanera 3D ręcznie (istnieje również stacjonarne skanery), z możliwością odczytu fakturę analizowanego obiektu. Poza tym jest przydatny do wyświetlania przechowywanych tekstura może być użyty do łączenia skanów razem (ta zapewnia większą precyzję). W przeciwieństwie do skanerów stacjonarnych do skanowania obiektów, takich jak samochód, garaż nie jest konieczne podłączenie do sieci, cały proces odbył się na parkingu. To był wystarczający do zestawu. Laptop z naładowanej baterii, skaner Artec Eva i External Battery skanera
Następujące etapy zostały już pracuje znacznie dłużej – w dużej mierze opiera się na pracy przed komputerem. Kolejny etap projektu opiera się na połączeniu poszczególnych skanów razem. Choć niewielka część zderzaka jest to konieczne, ale dla celów wizualizacji i łatwość korzystania z oprogramowania dostarczonego ze skanerem (Artec Studio 9.2), który został przypisany niemal wszystko przedni zderzak. Najskuteczniejszym sposobem było dopasować skany na 3 punkty, biorąc pod uwagę punkty określone przez użytkownika mogą być umieszczone „w przybliżonych lokalizacjach”, ponieważ przebiega bada następnie algorytmu dokładnego dopasowania na podstawie zmian geometria i tekstury.
Trzecim krokiem jest modelowanie wlotu powietrza, które następnie miały zostać włączone do wolnej przestrzeni zderzaka. Na tym stadium konieczne było importowania siatki modelu STL (trójkąt) generowany Artec Studio dla ZW3D CAD / CAM. Z modelu części STL zderzaka (zderzaka nie jest to konieczne), można było modelowania powietrza dolotowego, dostosowane do zderzaka. Modelowanie przeprowadzono poprzez hybrydowych możliwości modelowania zawartych w wejściowym ZW3D CAD / CAM. W skrócie można stwierdzić, że jest to równoczesne Modelowanie przy użyciu stałych, powierzchnie i 3D rysunki. Do wlotu powietrza tworzą dotychczas był element przejściowy (powietrze wlotowe część montażu od wnętrza zderzaka). Jego zadaniem jest zmiana kierunku prowadnicy powietrza, jest elementem, który jest przymocowany giętki przewód łączący wlot powietrza z filtrem elektrycznym.
Czwarty etap jest przeznaczony do przenoszenia przedmiotów z wirtualnym w realnym świecie. Modele stałe były eksportowane do modeli zbudowanych z rajstop i przesyłane do oprogramowania Drukarka! 3D. Z druku 3D pozostaje kwestia wyboru koloru, grubości materiału ściennego i model drukarki w tabeli. Wybór padł na czerwonym ABS. Model podstawowy, który zostanie umieszczony w zderzaku został umieszczony na stole drukarki do jakości powierzchni widocznej był jak najlepszy. Z adapterem naprawdę nie ma znaczenia, ponieważ ten element, a więc ostatecznie za zderzakiem.
A jazda mieszaninę utrzymuje się w modyfikacjach samochodów i drobnych wykonanych koniec. Przyjmowanie tego typu jest przeznaczony do zapewnienia na zimno, a zatem większą gęstość powietrza w komorze spalania, w ten sposób zwiększając bitu wyjściowego i moment obrotowy. Szacuje się, że zabieg ten powinien poprawić te parametry o około 2-4%. Na zdjęciu poniżej widać efekt końcowy naszej pracy.
Więcej informacji na temat filmu:
Autor: Bartosz Medyński
Źródło: zw3d.com.pl
0 komentarzy