Nowe urządzenie do przetwarzania wizualnego przyśpiesza znacznie promień wykrywania prowadzące zastosowań konstrukcyjnych, zastępując fizyczne prototypy interaktywnych modeli fotorealistyczne technologii cyfrowej. I NBSP;

Wczoraj SAN JOSE, NVIDIA zaprezentowała urządzenie do reprezentacji opartej na procesorach graficznych, co znacznie przyspieszonych raytracing, dzięki czemu praca z profesjonalnych projektantów modeli komputerowych, jakość jest tak wysoka, że ​​może z powodzeniem zastąpić długi proces drogi do tworzenia prototypów fizycznych.


iray® NVIDIA wizualna Computing Appliance (VCA) Oprogramowanie łączy i sprzętu, znacznie przyspieszając NVIDIA iRay fotorealistyczne renderer zintegrowany z głównych narzędzi projektowych, takich jak CATIA od Dassault Systemes i Autodesk 3ds Max. Urządzenie jest skalowalny, co pozwala na łączenie wielu urządzeń w celu znacznego przyspieszenia symulację światła odbitego wiernie odzwierciedla ich zachowanie w rzeczywistości.


 NVIDIA iray VCA “iRay VCA umożliwia projektantom osiągnąć jedno marzenie – możliwość interakcji z ich pomysłów, jakby zrozumiał”, powiedział Jeff Brown, wiceprezes Profesjonalne i dyrektor generalny. wyświetlanie i NVIDIA projekt. „Urządzenie eliminuje potrzebę prototypów czasowych lub wytwarzania folii, umożliwiając sprawdzenie, personalizacji i zatwierdzania projektów w czasie rzeczywistym. W ten sposób zespoły mogą skrócić proces wprowadzania na rynek przez kilka miesięcy, nawet lata, oszczędzając ogromną ilość pieniędzy”.

NVIDIA współpracuje ze wszystkimi dostawcami oprogramowania, którzy są licencjobiorcy iray technologii, pomagając im, aby dodać wsparcie dla urządzeń iRay VCA. W tym tygodniu odbyła się konferencja GTC (GPU Technology Conference) operacja iRay VCA jest przedstawiony w zastosowaniach takich jak przedsiębiorstwa Bunkspeed Dysk RTT, iRay dla iRay 0x1 + Maya i 3ds Max Design dla przedsiębiorstwa energetycznego.


Identyfikacja krytycznych problemów w projektowaniu

Przed zespoły projektowe iRay VCA zwykle powoływać się na stacjach roboczych wyposażonych w jeden lub dwa procesory, grafika, zrobili trójwymiarowych modeli. Najbardziej zaawansowanych systemów, które składają się z wielu klastrów maszyn, pozwala na interakcję tylko w ograniczonym stopniu lub wymaga tworzenia filmów przedstawiających projekty produktów. Te dwie sytuacje uniemożliwiają rozpoznanie krytycznych problemów w zakresie projektowania, takie jak. Powstawanie niepożądanych odbić na przedniej szybie.


iRay VCA umożliwia niespotykaną dotąd prędkość renderowania pomocą ośmiu najbardziej mocny graficzny NVIDIA, każdy z 12 GB pamięci, zapewniający dostęp do łącznej 23,040 rdzeni CUDA architektury. Urządzenie posiada złącza zarówno 10GigE i InifiniBand, umożliwiając łatwą rozbudowę reprezentacji grupowania iRay dodatkowych modułów VCA. ekskluzywne moduły zarządzania oprogramowaniem dynamicznie przydziela klaster iRay VCA dla konkretnych zadań.


Moduły iRay VCA można dogodnie umieszczony w centrum IT i udział reprezentacji zapotrzebowania mocy.


Honda – wczesny przykład realizacji

Honda Badań i Rozwoju jest jednym z pierwszych użytkowników tego nowego rozwiązania. Pracownicy korzystają wersje prototypowe grupy, składającej się z 25 systemów, rozwój wersjami projektów przyszłych pojazdów.


„Aby osiągnąć nasze cele projektu opracowaliśmy wyspecjalizowane narzędzia pracy równolegle z naszej platformy CDM”, powiedział Daisuke Ide działu badań i rozwoju Hondy. „W oparciu o nasze narzędzie TOPS oprogramowania NVIDIA iRay działa na klastrze NVIDIA pozwala nam ocenić jakość projektu w taki sam sposób oryginalny produkt ocenialibyśmy. W ten sposób możemy spróbować więcej projektów, tworząc je szybciej i za mniejsze pieniądze. „

 Honda iRay VCA > TUTAJ’); ” target = “_ blank”> TUTAJ & gt; & Gt;

Źródło: nvidia.com




Kategorie: Archiwum

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
19 + 16 =