Support_Advanced_Basic_PCC zaawansowane Wsparcie techniczne – Co

Często zastanawiam się, jaka jest różnica w rodzajach wsparcia oferowanych przez firmę Autodesk. Wychodząc na przeciw, tutaj są krótkie i zwięzłe, co można uzyskać za pomocą rozszerzonej wersji ramy nośnej.


Pomoc Advanced to zaawansowana pomoc jest dostępna tylko dla abonentów. I NBSP; zapewnia globalny nieograniczone wsparcie telefoniczne, priorytet, jeden-na-jeden, który zapewni specjalistów Autodesk

.

Co dostanę?


  • nieograniczone wsparcie telefoniczne 24 x 5 w języku angielskim
  • wsparcie telefoniczne w wielu językach lokalnych w godzinach pracy;

  • kontakt osób w pozycji
  • Remote Desktop Help
  • Dostęp do forum wsparcia moderowana społeczność online Autodesk
  • możliwość wysyłania pytań wniosek online
  • Dostęp do automatycznych aktualizacji (e-mail) i możliwość odpowiedzi na pytania
  • Dostęp do transmisji internetowych edukacyjnych wyłącznie dla abonentów
  • Wsparcie interfejsów programowania aplikacji (API) dostępu
  • pełne wsparcie podstawowe

Pomoc podstawowa wynosi:


  • instalacja i usterek;

  • baza wiedzy samouczki online, filmy szkoleniowe i techniczne rozwiązania Autodesk
  • Pomoc dla WWW;

  • Wsparcie na forum społeczności.


Źródło: Autodesk PCC Polska