Zapraszamy do zapoznania się pierwszy artykuł z serii, która opisuje postęp w wielu aspektach konstrukcji CWS T-1 samochodowych. Tygodniowym cyklu artykułów chcę wziąć najwybitniejszy polski rysunek czytniki drodzy projektanci i stworzone przez nich arcydzieła inżynierii.

Historia

samochód CWS T-1 został zbudowany w centralnych garaży w Warszawie, polski budowniczy Eng Tadeusza Tańskiego w latach 1922-1924 .. W 1924 roku produkowane są silnik, który jest zamontowany na korpusie Dodge. Samochód z części ciała w samochodzie rajdowym na terenie całej Polski, organizowanym przez Auto-Klubu Polskiego w lecie 1924. W 1925 roku został zbudowany pod kierunkiem inż. Władysław Mrajskiego prototypu z własnym podwoziem i ciała. Samochody produkowane w krótkich seriach od 1927 do 1931 roku


W sumie to tylko około 800 sztuk samochodów w różnych wersjach, w tym około 500 samochodów i 300 pochodnych … Samochód jest produkowany w dużych seriach (50- 60 jednostek) CWS T-1 jest wyposażona w różnych stylów nadwozia


  • torpeda – otwarte pomieszczenie z czterech jednostek


  • wózek – ciało łóżko z zamkniętą 4 lipca łóżku


  • Berlin – łóżka z ciałem dwoma zamkniętymi drzwiami


  • false Zamienne – łóżka z ciałem dwoma zamkniętymi drzwiami

  • pojazdy lekkie -. Dwoje drzwi, jeden ładunek część do montażu jako pick-up lub pick-up

  • zaprojektowane

    samochody T1 Większość produkowanych w latach 1928 do 1931 roku kupił administracji państwowej i armii. Dowódca stosowane wysokie i średnie podawanie idzie w tym obszarze. Uczestniczył jako flota pomocniczych badań polowych o prototyp sprzętu wojskowego, w tym trzydniowy rajd Ursus dowodach karetkę, która miała miejsce w grudniu 1928 roku, Warszawa-Warszawa Zakopanego i próby jej trasy 1092 km (od który 400 km w górzystych krajobrazów) w połowie 1934 ciągnika do najcięższej artylerii. CWS-T1 y podawane przez szpitale (np. Rama Grudziądzka Poznań Szpitala Powiatowego 8) i innych instytucji wojskowych. Samochody używane w wojsku mają odpowiednie akcesoria. Były to: drążek na flagę (Fender), granaty Box dłoń i wsparcie dla dwóch pistoletów, dodatkowy – z elektrycznym – płyta mosiądz dźwiękowych cech opon pojazdu, czekanik i łopaty o szczególnym charakterze mediów Gniazdo udźwig pojazdu 2 ton ciągnie linę o średnicy 12 mm i długości 7 m (lub łańcuch) wykładziny Adrenalina sterownik gumy i opatrzone na pokładów pasażerskich: grzejnik , przednie reflektory i światła tylne (niebieski) i proporzec (i pokrycie dla niego). Trzy CWS-Y (w tym samochodzie ośmiocylindrowy z typem T8) obsługiwana aż do wybuchu II wojny światowej, Narodowego Instytutu Inżynierii miesiąc po spędzeniu kilku tysięcy kilometrów. Jeden, T1, był w końcu 1,928 lat predyspozycji głowie reżysera auto podpułkownika. Ing. Kazimierz Meyer. To nie jest znana dzisiaj jako miejsce docelowe pierwsze samochody opracowaną wyprodukowanej w języku polskim. „Fabryka” CWS-a ewakuowano na początku września 1939 roku w kierunku Pińsku na Polesiu, a po zajęciu wschodnich granic Rzeczypospolitej przez ZSRR spadł w okolicach Kostopol w rękach armii czerwony (ZSRR opinię, dziś istnieje kilka pojazdów marki). Niemało zostały zniszczone w czasie walk i okupacji, ale niewielu przeżyło wojnę i były używane w latach pięćdziesiątych.


    silnika

    W porównaniu do benzyny produkowanej w czasie fabryce samochodów renomowanych, samochód pierwsza polska konstrukcja była maszyna, która w żaden sposób nie gorszej jakości w silnikach . takich zakładach, a nawet przekraczać w wielu aspektach „Budowa Wystąpienie był w miarę możliwości z powodu ujednolicenia elementów – sworzeń gwintowany ;. otwory zębate (moduły) – a-prowadzony tu prawie idealnie jednostkę napędową, CWS wskazano T1, miała tylko jeden typ połączenia M10 x 1,5 gwintu i gwint M18 x 1,5 krawędzi. klucz, dwustronną otwarcie szczęk 17 x 29 mm i wkrętaka można usunąć silnik i cały samochód (utworzonej później). Wszystkie mechanizmy silnika (wałek rozrządu, pompy olejowej pompy wodnej i wentylatora, regulacja prędkości i generator magneto) ruch do tej samej grupy trzech kół rolki zębatych powrotem ntal o zębach skośnych (moduł 3.5). Z tego powodu, że samochód jest uważany za arcydzieło inżynierii i osiągnięć nadzwyczajny (dziś niepowtórzone) projektowych. Ten sam moduł również zmienia przekładnię. Podstawowe informacje o technicznej konstrukcji silnika, jak następuje: – cylinder o średnicy 89 mm, skok – 120 mm, przy czym stosunek sprężania – 4,75: 1, moc ciągła – 45 KM przy 2500 obr / min (w silniki prototyp maksymalną moc przy 3000 rpm 61 HP / min.).


    Kategorie: Archiwum

    0 komentarzy

    Dodaj komentarz

    Avatar placeholder

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Solve : *
    18 × 5 =