Platforma 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes ma już 10 000 użytkowników w Renault

Rozwiązanie przemysłowe nazwane „Target Zero Defect” wspiera przemysłowe partnerstwa firmy oraz rozwój programu „New Generation Vehicle” („pojazd nowej generacji”).

Firma Dassault Systèmes (Euronext Paris: #13065, DSY.PA), 3DEXPERIENCE Company, światowy lider w dziedzinie oprogramowania projektowego 3D oraz rozwiązań 3D Digital Mock Up i oprogramowania do zarządzania cyklem życia produktu (PLM), ogłosiła, że liczba użytkowników jej platformy 3DEXPERIENCE przekroczyła dziesięć tysięcy w Grupie Renault. Globalny producent trzech milionów pojazdów rocznie docenił platformę za nowy, niezawodny proces rozwoju produktu, który Renault zastosowało we wszystkich swoich lokalizacjach i we wszystkich markach – Renault, Dacia i Renault Samsung Motors.

renault_newpdm_courtesy-of-renault_1

To przełomowy moment dla programu “NewPDM” grupy Renault opartego na platformie 3DEXPERIENCE firmy Dassault Systèmes. Program dąży do przekształcenia pionów inżynieryjnych grupy, tak aby działały globalnie i zespołowo oraz umożliwiły opracowywanie produktów na zasadzie „right the first time” – czyli „skutecznie przy pierwszej próbie”. Aby to osiągnąć, Grupa Renault skorzystała z aplikacji projektowych i symulacyjnych stworzonych przez Dassault Systèmes we wszystkich swoich ośrodkach inżynieryjnych na całym świecie, dzięki czemu zespoły projektowe mogły w czasie rzeczywistym wspólnie pracować na jednej, zintegrowanej platformie począwszy od koncepcji produktu aż po produkcję. Aplikacje te stanowią obecnie filar rozwiązań przemysłowych stworzonych przez Dassault Systèmes i nazwanych „Target Zero Defect” („cel: zero defektów”).

renault_newpdm_courtesy-of-renault_2

„Target Zero Defect” opiera się na platformie 3DEXPERIENCE. Rozwiązanie zapewnia skuteczne zaprojektowanie pojazdu za pierwszym razem dzięki zoptymalizowanym, kompleksowym procesom rozwojowym produktu. Jednoczesna i zespołowa praca nad produktem i procesami przyśpiesza oraz usprawnia walidację na wczesnych etapach oraz tworzenie innowacji, które urzeczywistniają nową generację transportu i mobilności dzięki łączności, pojazdom autonomicznym oraz zerowym emisjom.

„Nasz program “NewPDM” jest kluczowym czynnikiem, dzięki któremu Grupa Renault gwałtownie przyśpieszy w wymiarze technologii cyfrowych. Ta wielka biznesowa transformacja napędzana możliwościami Dassault Systèmes świadczy o ewidentnym przełomie w możliwościach rozwoju naszych trzech marek, tj. Renault, Dacia oraz Renault Samsung Motors. Daje nam to namacalne korzyści w fazie cyfrowej naszych projektów i jeszcze więcej w fazie fizycznej” – powiedział Gaspar Gascon Abellan, Wiceprezes Zarządu ds. Inżynierii Grupy Renault. „Dzięki projektowi “NewPDM” będziemy mogli już niedługo zapewnić niewyobrażalnie wysoką jakość naszych produktów i zaprezentować solidne, innowacyjne koncepcje naszym klientom. Ponad 10000 użytkowników jest obecnie połączonych w niespotykanej, konfigurowalnej strukturze, w zespołowym środowisku działając w ramach naszej globalnej organizacji inżynieryjnej we Francji, Rumunii, Indiach, Korei, Brazylii, Hiszpanii i Rosji.”

„Grupa Renault wdrożyła platformę 3DEXPERIENCE i jest ona stosowana na całym świecie przez tysiące użytkowników i w wielu obszarach, takich jak proces produkcyjny, demonstrowanie skalowalności platformy oraz rozwiązania przemysłowe” – powiedział Olivier Sappin, Wiceprezes, Przemysł Mobilny i Transportowy, Dassault Systèmes. „Nowe technologie dla pojazdów wymagają procesów rozwoju o rosnącym poziomie skomplikowania. Platforma 3DEXPERIENCE pomaga globalnym producentom takim jak Grupa Renault zmniejszać ryzyko i koszty związane z tworzeniem nowych produktów.”

Więcej informacji o rozwiązaniach przemysłowych Dassault Systèmes dla transportu i mobilności znajduje się na stronie /www.3ds.com

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Back to Top